Звіт про результати проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в геріатричному відділенні у 2021 роц
Внутрішня оцінка проводилась на виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 р №904 « Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України від 29.02.2016 року № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності» з 06.07.2021 р по 30.07.2021 р.
Наказом директора установи № 66 від 06.07.2021 року «Про організацію і проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги» створено комісію з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки, розроблено анкети та опитувальники для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг.
Геріатричне відділення ділиться на 2 відділення:
Державне утримання, платне відділення та диферійційована оплата.
Станом на 27.07.2021 року в геріатричному відділенні проживає 36 осіб , у тому числі 14 жінок. З них 28 осіб похилого віку, 15 осіб з інвалідністю.
Під час проведення внутрішньої оцінки якості застосовувалися наступні методологічні заходи:
- вивчення та аналіз документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг;
- спостереження за процесом надання соціальних послуг;
- опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг;
- бесіда/співбесіда.
Для отримання найбільш об’єктивної інформації щодо якості соціальних послуг, необхідної для оцінки й поліпшення їх якості та вивчення реального стану надання соціальної послуги стаціонарного догляду і відповідності її вимогам Державного стандарту та індивідуальним потребам отримувачів, здійснювалося анкетування отримувачів соціальних послуг. Кількість осіб, охоплених анкетуванням, становила 26 осіб, які отримували соціальні послуги, що склало 70 % від загальної кількості отримувачів послуги.
Протоколом №1 від 12.07.2021 року проведена комісією вибірка отримувачів соціальної послуги для анкетування.
Оцінка проводилася за наступними показниками якості:
- адресність та індивідуальний підхід;
- результативність;
- своєчасність;
- доступність та відкритість;
- повага до гідності отримувача соціальної послуги;
- професійність.
Адресність та індивідуальний підхід: Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Загальний статус показника: «добре»
Результативність: Проведено опитування з метою визначення рівня задоволеності соціальними послугами. В ході опитування виявлено, що 97% опитаних задоволені рівнем надання соціальних послуг за Державним стандартом соціальної послуги.
За результатами опитування скарг стосовно надання соціальних послуг від отримувачів не надходило.
Загальний статус показника: «добре»
Своєчасність: Прийняття рішення щодо надання соціальної послуги стаціонарного догляду, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги у встановлений строк (100%); визначення індивідуальних потреб; складання індивідуального плану надання соціальної послуги;
Наказом Директора установи №76 від 01.10.2020 р. створено нову мультидисциплінарну комісію на 2020-2021 роки, призначено відповідальних осіб.
Індивідуальний план складається за формою згідно з додатком 2 до цього Державного стандарту у двох примірниках та підписується отримувачем або його законним представником та суб’єктом, що надає соціальну послугу.
- підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальної послуги стаціонарного догляду (100 %) - дотримуються вимоги договору про соціальні послуги; строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.
Загальний статус показника: «добре»
Доступність та відкритість: Геріатричне відділення розташоване на вул. Центральній , будинок 40.
Відділення розділене двома одноповерховими будівлями (корпусами): платне відділення та державне утримання. При вході до приміщень розташовані пандуси та поручні. На території відділення є альтанка, клумби з квітами для відпочинку підопічних.
Вздовж коридору оформлені стенди з актуальною інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, контактні телефони гарячих ліній.
У відділеннях є скринька побажань та пропозицій,, ведеться журнал відгуків та пропозицій, де підопічні та їх родичі залишають записи.
Приміщення, в яких проживають підопічні,відповідають санітарним нормам.
На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету.
Загальний статус показника: «задовільно"
Завантажити повну версію звіту