Звіт про результати проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в психоневрологічному відділенні у 2021 році
Внутрішня оцінка якості соціальної послуги проводилась на виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 29.02.2016 № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності», Міністерства соціальної політики від 27.12.2013 року № 904 «Про затвердження Медичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг». Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 р. № 449 «Про затвердження порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», та з метою удосконалення діяльності Комунальної установи «Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням» ЗОР з організації і підвищення рівня якості соціальної послуги стаціонарного догляду за особами з інвалідністю та осіб похилого віку, які страждають на психічні розлади (далі соціальна послуга) від 10.02.2021 року по 31.05.2021 року в психоневрологічному відділення.
Наказом директора установи № 48 від 10.02.2021 року «Про організацію і проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги» створено комісію з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки, розроблено анкети та опитувальники для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг.
В психоневрологічному відділенні проживають на: державному утриманні 380 чоловік , платному відділенні 7 чоловік та диференційна оплата 3 чоловіка.
Станом на 24.05.2021 року проживає 390 чоловік, у тому числі 108 жінок. З них 334 осіб і інвалідністю, 68 осіб похилого віку та 236 осіб недієздатних.
Протоколом №1 від 09.04.2021 року проведена комісією вибірка отримувачів соціальної послуги для анкетування.
Оцінка проводилася за наступними показниками якості:
- адресність та індивідуальний підхід;
- результативність;
- своєчасність;
- доступність та відкритість;
- повага до гідності отримувача соціальної послуги;
- професійність.
Адресність та індивідуальний підхід. Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Загальний статус показника: «добре»
Результативність: Проведено опитування з метою визначення рівня задоволеності соціальними послугами. В ході опитування виявлено, що 99% опитаних задоволені рівнем надання соціальних послуг за Державним стандартом соціальної послуги.
Як результат, у 99% отримувачів соціальних послуг від отриманих соціальних послуг відбулися позитивні зміни у стані (емоційному, психологічному, фізичному) порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались. За результатами опитування скарг стосовно надання соціальних послуг від отримувачів не надходило.
Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду, проводиться 1 раз на рік. Результати проведення оцінки якості соціальних послуг доводяться до відома працівників установи, що надає соціальні послуги, одержувачів соціальних послуг та публікується на сайті установи tbi.kp.org.ua та на сторінці у фейсбуці Таврійський Інтернат | Facebook.
Загальний статус показника: «добре»
Своєчасність.
Прийняття рішення щодо надання соціальної послуги стаціонарного догляду, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги у встановлений строк (100%); визначення індивідуальних потреб; складання індивідуального плану надання соціальної послуги;
Наказом Директора установи №76 від 01.10.2020 р. створено нову мультидисциплінарну комісію на 2020-2021 роки, призначено відповідальних осіб.
Індивідуальний план складається за формою згідно з додатком 2 до цього Державного стандарту у двох примірниках та підписується отримувачем або його законним представником та суб’єктом, що надає соціальну послугу.
У двосторонньому порядку договір про надання соціальної послуги стаціонарного догляду підписаний з дієздатними особами та опікунами підопічних, що становить 64%. Не підписано137 (35%) договорів з опікунською радою Таврійською сільською радою про надання соціальної послуги недієздатним підопічних, яким не призначено опікуна. Протягом року ведеться листування з Таврійською сільською раду, щодо підписання договору між установою та опікунською радою. Питання вирішується.
Загальний статус показника: «задовільно »
Доступність та відкритість:
КУ «Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням» ЗОР знаходиться за адресою: с. Таврійське, Запорізький район, Запорізька обл..
Психоневрологічне відділення розділено на 3відділення.
1 віділення - вул.. Загорянська 2 (державне утримання)
2 відділення – вул.. Центральна 40 (платне утримання та диференційована оплата)
3відділення – вул.. Центральна 42 (державне утримання)
На першому та другому відділенні будівлі двопорхові. Третє відділення одноповерхове. При вході до приміщень розташовані пандуси та поручні, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На території відділень є альтанки для відпочинку підопічних, спортивні майданчики для гри в футбол, волейбол, тенісі столи.
Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, контактні телефони гарячих ліній, графік прийому громадян. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету та графіки прийому.
У відділеннях є скринька побажань та пропозицій,, ведеться журнал відгуків та пропозицій, де підопічні та їх родичі залишають записи.
Приміщення, в яких проживають підопічні,відповідають санітарним нормам.
Проводиться системна робота по покращенню умов проживання підопічних у відділеннях. Проводиться косметичний ремонт жилих кімнат, кухні, каналізаційної, водопровідної, опалювальної системи, пральні, душових кімнат, котельні.
Підопічні забезпечені засобами реабілітації та інвалідними візками і для пересування, ходунками, туалетними стільцями, тумбами при ліжковими.
Загальний статус показника: «задовільно»
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: За підсумками проведеного внутрішнього моніторингу, анкетування, бесід з отримувачами послуг, в було з’ясовано, що більшість опитаних отримувачів соціальної послуги позитивно оцінили ставлення до них соціальних робітників. Скарг або фактів негуманних дій до одержувачів соціальних послуг в процесі опитування не виявлено. Для більшого висвітлення задоволеності отримувачів послуги організовано «Скриньку відгуків і побажань».
Працівники установи ввічливо та коректно ставляться до підопічних під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків (п. 3.1 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.
Здійснюється інформування підопічних відділення стаціонарного догляду, щодо можливості оскарження порушення їх прав та інтересів шляхом звернення до керівництва закладів соціальної сфери та керівництва органів державної влади та місцевого самоврядування району. Інформація з телефонами відповідних служб розміщена на інформаційному стенді у приміщенні відділення стаціонарного догляду.
Забезпечується дотримання майнових прав підопічних відділення стаціонарного догляду. Підопічні отримують 25% пенсії, якою вони розпоряджаються на власний розсуд.
Загальний статус показника: «добре»
Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.
Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги»
В особовій справі працівників містяться документи працівників про освіту державного зразка.
При працевлаштуванні працівників в установу приймаються на випробний термін на 3 місяці.
Всі працівники відділення стаціонарного догляду ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників установи.
Щороку надавачі соціальних послуг проходять медогляд згідно до вимог чинного законодавства.
Проводяться виробничіі наради, на яких проходять ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.
Медичні сестри проходили підвищення кваліфікації у 2020 році 6 чоловік, у 2021 році 4 медичні сестри. Одна медсестра підтвердила вищю категорію.
Фаховий рівень не повністю відповідає. Працівники мають середню та вищу освіту.
Відділення обладні твердим та м’яким інвентарем.
Протоколом №2 від 17.05.2021 року проведенно засідання комісії в якому проаналізували анкетування підопічних. Визначили основні проблеми для складання плану заходів покращення соціальних послуг.
Загальний статус показника: «задовільно"