A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальна установа "Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням" Запорізької обласної ради

Звіт про результати проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в геріатричному відділенні у 2021 роц

Дата: 30.07.2021 15:24
Кількість переглядів: 239

Внутрішня оцінка проводилась на виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 р №904 « Про затвердження методичних рекомендацій з проведення  моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України  від 29.02.2016 року № 198 «Про  затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності» з 06.07.2021 р по 30.07.2021 р.

Наказом директора установи  № 66 від 06.07.2021 року  «Про організацію і проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги»  створено комісію з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки, розроблено анкети та опитувальники для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг.

Геріатричне  відділення ділиться на 2 відділення:

Державне утримання, платне відділення та диферійційована оплата.

Станом на 27.07.2021 року в геріатричному відділенні проживає 36 осіб , у тому числі 14 жінок. З них 28 осіб похилого віку, 15 осіб з інвалідністю.

Під час проведення внутрішньої оцінки якості застосовувалися наступні методологічні заходи:

  • вивчення та аналіз документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг;
  • спостереження за процесом надання соціальних послуг;
  • опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг;
  • бесіда/співбесіда.

Для отримання найбільш об’єктивної інформації щодо якості соціальних послуг, необхідної для оцінки й поліпшення їх якості та вивчення реального стану надання соціальної послуги стаціонарного догляду і відповідності її вимогам Державного стандарту та індивідуальним потребам отримувачів, здійснювалося анкетування отримувачів соціальних послуг. Кількість осіб, охоплених анкетуванням, становила 26 осіб, які отримували соціальні послуги, що склало 70 % від загальної кількості отримувачів послуги.

Протоколом №1 від 12.07.2021 року проведена комісією вибірка отримувачів соціальної послуги  для анкетування.

Оцінка проводилася за наступними показниками якості: 

  • адресність та індивідуальний підхід;
  • результативність;
  • своєчасність;
  • доступність та відкритість;
  • повага до гідності отримувача соціальної послуги;
  • професійність.

Адресність та індивідуальний підхід: Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.

Загальний статус показника: «добре»

Результативність: Проведено опитування з метою визначення рівня задоволеності соціальними послугами. В ході опитування виявлено, що 97% опитаних задоволені рівнем надання соціальних послуг за Державним стандартом соціальної послуги.      

За результатами опитування скарг стосовно надання соціальних послуг від отримувачів не надходило.

Загальний статус показника: «добре»

Своєчасність: Прийняття рішення щодо надання соціальної послуги стаціонарного догляду, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги  у встановлений строк (100%); визначення індивідуальних потреб; складання індивідуального плану надання соціальної послуги;

Наказом Директора установи №76 від 01.10.2020 р. створено нову  мультидисциплінарну комісію на 2020-2021 роки, призначено відповідальних осіб.

Індивідуальний план складається за формою згідно з додатком 2 до цього Державного стандарту у двох примірниках та підписується отримувачем або його законним представником та суб’єктом, що надає соціальну послугу.


- підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальної послуги стаціонарного догляду (100 %) - дотримуються вимоги договору про соціальні послуги; строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Загальний статус показника: «добре»

 

Доступність та відкритість: Геріатричне відділення розташоване на вул. Центральній , будинок 40.

Відділення розділене двома  одноповерховими будівлями (корпусами): платне відділення та державне утримання.  При вході до приміщень розташовані пандуси та поручні. На території відділення є альтанка, клумби з квітами для відпочинку підопічних.

Вздовж коридору оформлені стенди з  актуальною інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, контактні телефони гарячих ліній.

У відділеннях є скринька побажань та пропозицій,,  ведеться журнал відгуків та пропозицій, де підопічні та їх родичі залишають записи.

Приміщення, в яких проживають підопічні,відповідають санітарним нормам.

На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету.

Загальний статус показника:  «задовільно"

Завантажити повну версію звіту


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень