A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальна установа "Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням" Запорізької обласної ради

Звіт про результати проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в геріатричному відділенні у 2020 році

Дата: 16.11.2020 15:43
Кількість переглядів: 430

                                                

Внутрішня оцінка проводилась на виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 р №904 « Про затвердження методичних рекомендацій з проведення  моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України  від 29.02.2016 року № 198 «Про  затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності» з 21.09.2020 р по 16.11.2020 р.

Наказом директора установи  №71 від 21.09.2020 року  «Про організацію і проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги»  створено комісію з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки, розроблено анкети та опитувальники для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг.

Геріатричне  відділення ділиться на 2 відділення:

Державне утримання, платне відділення та диферійційована оплата.

Станом на 16.11.2020 року в геріатричному відділенні проживає 36 чоловік, у тому числі 14 жінок. З них 21 осіб похилого віку, 14 осіб з інвалідністю.

Під час проведення внутрішньої оцінки якості застосовувалися наступні методологічні заходи:

  • вивчення та аналіз документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг;
  • спостереження за процесом надання соціальних послуг;
  • опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг;
  • бесіда/співбесіда.

Для отримання найбільш об’єктивної інформації щодо якості соціальних послуг, необхідної для оцінки й поліпшення їх якості та вивчення реального стану надання соціальної послуги стаціонарного догляду і відповідності її вимогам Державного стандарту та індивідуальним потребам отримувачів, здійснювалося анкетування отримувачів соціальних послуг. Кількість осіб, охоплених анкетуванням, становила 25 осіб, які отримували соціальні послуги, що склало 71,41 % від загальної кількості отримувачів послуги.

Протоколом №1 від 29.09.2020 року проведена комісією вибірка отримувачів соціальної послуги  для анкетування.

Оцінка проводилася за наступними показниками якості: 

  • адресність та індивідуальний підхід;
  • результативність;
  • своєчасність;
  • доступність та відкритість;
  • повага до гідності отримувача соціальної послуги;
  • професійність.

Адресність та індивідуальний підхід: Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.

Загальний статус показника: «добре»

Результативність: Проведено опитування з метою визначення рівня задоволеності соціальними послугами. В ході опитування виявлено, що 92% опитаних задоволені рівнем надання соціальних послуг за Державним стандартом соціальної послуги.      

Як результат, у 92 % отримувачів соціальних послуг від отриманих соціальних послуг відбулися позитивні зміни у стані (емоційному, психологічному, фізичному) порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались. За результатами опитування скарг стосовно надання соціальних послуг від отримувачів не надходило.

Загальний статус показника: «добре»

Своєчасність: Прийняття рішення щодо надання соціальної послуги стаціонарного догляду, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги  у встановлений строк (100%); визначення індивідуальних потреб; складання індивідуального плану надання соціальної послуги;

наказом Директора установи №76 від 01.10.2020 р. створено нову  мультидисциплінарну комісію на 2020-2021 роки, призначено відповідальних осіб.

Індивідуальний план складається за формою згідно з додатком 2 до цього Державного стандарту у двох примірниках та підписується отримувачем або його законним представником та суб’єктом, що надає соціальну послугу.
- підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальної послуги стаціонарного догляду (100 %) - дотримуються вимоги договору про соціальні послуги; строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Загальний статус показника: «добре»

Доступність та відкритість: Геріатричне відділення розташоване на вул. Центральній , будинок 40.

Відділення розділене двома  одноповерховими будівлями (корпусами): платне відділення та державне утримання.  При вході до приміщень розташовані пандуси та поручні. На території відділення є альтанка для відпочинку підопічних.

Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, контактні телефони гарячих ліній.

У відділенні ведеться журнал відгуків та пропозицій, де підопічні та їх родичі залишають записи.

Приміщення, в яких проживають підопічні,відповідають санітарним нормам.

На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету.

Загальний статус показника:  «задовільно»

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: За підсумками проведеного внутрішнього моніторингу, анкетування, бесід з отримувачами послуг, було з’ясовано, що більшість опитаних отримувачів соціальної послуги позитивно оцінили ставлення до них соціальних робітників. Скарг або фактів негуманних дій до одержувачів соціальних послуг в процесі опитування не виявлено. Для більшого висвітлення задоволеності отримувачів послуги організовано «Скриньку відгуків і побажань»

Працівники установи ввічливо та коректно ставляться до підопічних під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків (п. 2.3 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.

Здійснюється інформування  підопічних відділення стаціонарного догляду  щодо  можливості оскарження порушення їх прав та інтересів шляхом звернення  до керівництва  закладів соціальної сфери та керівництва органів державної влади та місцевого самоврядування району. Інформація з телефонами відповідних служб розміщена на інформаційному стенді у приміщенні відділення стаціонарного догляду.

Загальний статус показника:  «добре»

 Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації; посадові інструкції затверджено згідно чинного законодавства.

Наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб’єкта, що надає соціальну послугу (99%) — в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка). Кваліфікаційним вимогам щодо освіти відповідного напряму підготовки відповідають більшість фахівців та працівників.

Наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів (100%) — працівники відділення проходять щорічний обов’язковий медичний огляд  відповідно до вимог чинного законодавства.

 Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду, проводиться 1 раз на рік. Результати проведення оцінки якості соціальних послуг доводяться до відома працівників установи, що надає соціальні послуги, одержувачів соціальних послуг та публікується на сайті установи tbi.kp.org.ua  та на сторінці у фейсбуці.

            За результатами моніторингу та оцінки проводиться: підготовка відповідних звітів про надання соціальних послуг; удосконалення діяльності роботи з організації та надання соціальних послуг; планування подальшої роботи установи з питань розвитку системи надання соціальних послуг; розроблення заходів з покращення якості надання соціальних послуг та удосконалення діяльності установи.

 

Загальний статус показника:  «задовільно»

Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

 Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом,

 що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу з субэктом

 

Голова комісії з моніторингу

та оцінки якості соціальних послуг                                                Мельник Л.А.

 

Відповідальна особа

за організацію і проведення

оцінки якості соціальних послуг                                                    Зайковська І.В..

 

Завантажити повну версію звіту

 

Завантажити заходи  по усуненню недоліків та зауважень в геріатричному відділенні за результатами внутрішньої оцінки якості соціальної послуги

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень